Ако се нуждаете от помощ относно процеса на поръчка, тук ще намерите необходимата информация, за да направите своята покупка.

Избор на продукт

Когато сте на една от нашите продуктови страници ще забележите няколко възможности за избор в лявата част на екрана. Това са филтрите, които сме предвидили за ваше удобство и бързо намиране на желаните продукти. Ще забележите, че избора на кoйто и да е филтър се отразява и на останалите – например избора на марка Nescafè Dolce Gusto ще ви зареди и системата на тази марка – „Dolce Gusto“. Така освен да селектирате продуктите, които искате да разгледате, ще получите и допълнителна информация за тях. Ако се нуждаете от разяснени относно значението на всеки филтър, посетете страницата „Речник“, където ще отркиете кратко описание на основни термини и значението на системата при кафе капсулите.

Как да поръчам продукт?

След като направите своя избор на продукт, можете да натиснете бутона „Купи“. Това няма да доведе директно до покупка, а ще добави продукта към вашата потребителска кошница. Ако желаете, можете да продължите пазаруването, като в кошницата ще ви чака всичко, което искате да закупите. Ако искате да пристъпите към покупка или да разгледате своята кошница, натиснете бутона “ виж кошницата“, който се появява след като добавите продукт към нея или натиснете върху полето горе вдясно на страницата, което указва броя и цената на избраните от вас продукти.

Потребителска кошница

В кошницата можете да премахвате добавени продукти, които не искате да закупите, както и да разгледате избраните продукти и цената им. Оттук също можете да променяте количеството на избраните продукти като внимавате, че количество „1“ често значи различен брой капсули или дози. С бутона „обнови кошницата“ можете да обновите количествата на продуктите.

Поръчка

След прегледа на поръчката, с бутона „Поръчай“ вече можете да пристъпите към потвърждение на вашата поръчка. В графата „Фактуриране и доставка“ е необходимо да въведете своите имена, адрес и контактна информация като полетата, означени с червена звезда, са задължителни. В „допълнителна информация“, ако е необходимо, можете да посочите бележки към поръчката или доставката. Най-долу отново можете да прегледате поръчката си. След натискане на бутона „Поръчай“, вашата поръчка ще бъде изпратена и можете да очаквате и-мейл потвърждение, за да сте сигурни, че е приета успешно.

Ако все още срещате затруднения или се нуждаете от допълнителна помощ, свържете се с нас и ние ще ви окажем необходимото съдействие.